Thursday, December 30, 2010

sayangG si comeL !


tajuk aku rni tentang kucing . . 


same cam putih 



dulu ak pernah ade 10 ekor kucing. . ade y da mati. .tompok. putih, ,comot and boboy kucg ksyangan aku dannn y paling aku syg. . .



korang ta rase ke kucing ni bole wat korang ketawa? comel sgt. . .geram aku. . tgok ah video ni. .likeeeeeeeeee XD

  






hehhe. .skali aku tgok. .msti nak gelak. .dalam mase y same bertuahnye if org tu bela kucing



sebabnye. . . mak ak da buang kucing2 aku. .sedih. .blik skola je, , da tade

aku sayang tompok aku. . if ade prob ak mang suke bercerita ngn dia

 
                                                                                      mcm tompok. .luv u honey


aku gila ke?? tak lah aku waras. . .kucing bg ak haiwan y paling comel anugerah Illahi. . bila aku usap, ,jiwa ak tenang. .

mcam comot
ak pnah cakap an mak aku nak beli kucing, , p ta diizinkan =(



aku  pernah cakap kat mak aku. .hehe hantaran aku mesti ade seekor kucg parsi. .  .seyes ni =D



gila kucing da aku ni. . huhu. p skrang. .tompok. . boboy comot n putih da tade . .p ak bsyukur dorg pna hadir dalam hidup aku. . walau sekejap




huhu. . korang if tanak kucing bg kat aku ah. . . hehehe. . jeles bha tgok org y ade kucing







Ya Allah . . jika hidup lg tompok. . Kau lindungilah dy. . jika ade y mgambilnye. . berikanlah insan itu keredhaanMu. . dan bukakanlah hatinya untuk mjga kucing ku itu dan myanyagi nye seperti aku myayangi nye. . 







tompok. . seyes aku rindu n sayang kau. . maafkan aku. . moga kita bjumpa d akhrt kelak . . . . 










p/s: wat semua pjaga kucing. .silelah layan kucg anda baik2. . 

Wednesday, December 29, 2010

2010 ~ sejuta kenangan

                     assalamualaikum . .2010 bakal mlabuhkan tirai , ,dan aku mjd smakin matang, , hari demi hari . .(hahah matang ah sgt) , papepom 2010 ni terselit byk kngan tak lupe gak kesulitan. .pd tahun ni. .alhamdulillah ak mnamatkan pgajian d kolej mtrikulasi phg dan dalam tahun y same ak mdpat twaran dalam bidang y ak idamkan sejak sekola rendah. .alhamdulillah. . semester pertame aku bjaya lalui dgn kputusan y memuaskan. .cukup utk ak hargai smuanya, ,2010 juga ak lalui dgn pelbagai krisis kluarga. .cemuhan dan ejekan utk ak ke bidang perubatan memg mguji ksabaran aku. .hmpir ak bputus ase. tpi khdirn kluarga tercnta dsmpg aku memg ak hargai. plbagai rntagn dr segi kwangan utk ke mnara gading .alhamdulillah Allah memudahkan urusan ak ke UMS. .dr segi persahabatn 2010 mguji aku, ,kwan dtg dan kwan pergi, ,dunia ni sbg persggahn . .aku bkan manusia y sempurna, , bgtu juga kawan ade y kekal ade y anggp ak sbg tmpat psggahn. . ape2pom  terima kasih kawan. .kpd sahbt baik ak d KL dan shbt2 y ade ketika d kmph dan ums. .trima kasih sahabat. Allah je dpt balas kbaikan korg slama disisi aku =) percintaan? sering bertpuk sbelah tgn. .mgkin Allah mahu mmberi y lag baik dr insan tsbut, ak redha, , 2010 juga saat y ak tggu dmane ak dptemukan dgn cici, ,lappy ak, , trima kasih JPA, tade kamu, ak tak mampu nak memilikinya. .hahaha. .2010 jga tahun dmana tgn aku berbeks smpai skrg, ,huhu kna myak panas....wuarghhhhhh =(. .hehe. . papepun tahun y baru ni, ,akan ak mulakan dgn seribu usaha utk mdaki ke arah kjayaan =) amin. .slamat dtg tahun 2011


umurku mganjak ke 20 =)

Saturday, December 25, 2010

HatI oh hati . .

Assalamualaikum. . hari ni, , ta tau knape, ,sng sgt nak ngalir air mate. .mgkin prsaan ak xstabil tuk dugaan Allah. . .Ya Allah, ,Kau lapangkan lah dada aku. . dan Kau berikanlah aku sdkit ktengan. .agar aku dapat lalui hari2 mendatang dgn tabah dan redha. . hati oh hati. . sabarlah sayang. . kuat dan tahan lah sedikit untk dugaan Allah ini. .buanglah perasaan marah dan mgeluh. . biarlah manusia lain goyahkannya, , tapi, ,sejuk lah sayang slpas itu. . .astaghfirullahalazim ~



Thursday, December 23, 2010

Couple dalam Islam =)




Islam adalah agama yang syumul. Sebuah agama yang lengkap. Islam tidak mungkin menyekat fitrah manusia yang sememangnya ingin menyayangi dan ingin disayangi. Untuk apa Allah menciptakan manusia berfitrah seperti sedia ada jika manusia akan diperintahkan untuk membunuh fitrahnya itu?
Ajaran Islam telah diturunkan oleh Allah untuk memasang bingkai agar kemahuan manusia itu dapat disalurkan dengan cara yang terbaik. Selain itu, Islam menutup rapat jalan kemaksiatan dan membuka seluas-luasnya jalan menuju ketaatan serta memberi dorongan kuat ke arah perlaksanaanya.
Rasulullah s.a.w. pernah mengecam salah seorang sahabat yang bertekad untuk tidak bernikah. Ini merupakan salah satu bukti bahawa Islam mengakui fitrah manusia yang ingin mengasihi dan dikasihi atau mencintai dan dicintai.
Percintaan dalam Islam hanyalah selepas termetrainya sebuah ikatan pernikahan antara dua insan, iaitu setelah bergelar suami isteri. Islam telah menggariskan panduan dalam menuju ke arah gerbang perkahwinan ini.
Ustaz Hassan Din telah memberikan pendapatnya mengenai hal ini dalam Al-Kulliyah di TV3 pada 28 Julai 2006. Tajuk perbincangan Al-Kulliyah ketika itu agak menarik ; iaitu "Jodoh".
Masyarakat Sudah Lari
Apabila diminta memberikan pendapat beliau, beliau telah mengatakan bahawa cara masyarakat sekarang mengendalikan perihal jodoh telah lari daripada syariat yang sepatutnya.
"Sebenarnya dalam Islam, apabila seseorang lelaki itu telah berkenan dengan seorang wanita dan ingin menjadikan teman hidupnya, sepatutnya lelaki itu berjumpa dengan wali si perempuan tadi untuk menyatakan niatnya untuk masuk meminang.
Tetapi masyarakat sekarang silap. Mereka terus berjumpa dengan empunya diri dan terus menyatakan hasrat hatinya. Kemudian mereka bercinta, berjanji, bersumpah setia dan segala-galanya. Sedangkan ibubapa mereka langsung tidak tahu akan hubungan mereka itu. Setelah sekian lama bercinta, apabila ingin melangsungkan perkahwinan, mak dan ayah tidak bersetuju dengan mengeluarkan pelbagai alasan," terang beliau.
Konsep Meminang
Beliau juga menerangkan konsep peminangan ini. Kata beliau, "Ibu bapa mungkin sudah ada pilihan mereka sendiri. Oleh itu, dengan menyatakan niat kepada ibubapa, mereka akan berjumpa sendiri dengan wali perempuan tadi untuk mengenali keluarga dan calon menantu mereka dengan lebih jelas.
Setelah kedua-dua pihak bersetuju, barulah dijalankan upacara peminangan, iaitu kedua-dua insan tadi telah menjadi tunang. Apabila sudah menjadi tunangan orang, adalah haram perempaun itu dipinang oleh lelaki lain, seperti yang telah dijelaskan oleh Rasulullah s.a.w. dalam hadis baginda.
Dalam masa pertunangan inilah kedua-dua pihak lelaki dan perempuan tadi akan saling mengenali antara satu-sama lain, bagi memastikan adakah ini merupakan pasangan hidupnya yang sebenar. Jika kedua-duanya sudah bersetuju, barulah pernikahan dilangsungkan," jelas beliau lagi.
Namun begitu, Ustaz Hassan Din menegaskan bahawa bertunang bukan merupakan lesen yang membenarkan kedua-dua pasangan bermesra-mesra seperti suami isteri. Bertunang hanyalah untuk saling mengenali antara satu sama lain dan bukannya untuk bercinta.
Pasangan yang telah bertunang tetap tidak boleh keluar berdua-duaan tanpa ditemani oleh ahli keluarga. Selagi belum bernikah, mereka tetap dua insan yang bukan mahram dan masih perlu manjaga batasan-batasan Islam seperti yang telah dibincangkan sebelum ini.
Dan jika dalam tempoh pertunangan itu didapati kedua-dua pasangan ini tidak secocok atau tidak serasi, maka pertunangan bolehlah diputuskan secara baik melalui persetujuan kedua-dua belah pihak.
Perigi Cari Timba
Ada pula yang berkata, "Cara ini untuk lelaki bolehlah. Untuk perempuan, tak sesuai. Nanti orang kata, 'macam perigi mencari timba', 'wanita tidak bermaruah' dan macam-macam lagi." Sabar dahulu saudari.
Sebenarnya ini merupakan pemikiran songsang yang telah diterapkan dalam masyarakat Melayu kita. Sebetulnya kita berbalik kepada Islam itu sendiri. Bagaimanakah Islam mengajar wanita yang berkeinginan bernikah untuk menyuarakan keinginanya? Mari kita kaji sirah.
Bukankah perkahwinan teragung antara junjungan kita, Nabi Muhammad s.a.w. dan Siti Khadijah r.a. dimulakan dengan Siti Khadijah menzahirkan keinginannya? Ketika mengetahui sifat-sifat mulia yang dimiliki oleh Nabi Muhammad s.a.w., beliau merasakan yang dia tidak akan menjumpai sesiapa yang lebih layak untuk dijadikan suaminya melainkan Baginda. Oleh itu Siti Khadijah menyuarakan keinginannya kepada pakciknya, Abbas, agar merisik Muhammad s.a.w. Sesudah pihak Baginda bersetuju, barulah keluarga Nabi menghantar rombongan meminang. Begitulah yang diajarkan dalam sirah.
Jadi, tiada salahnya wanita yang memulakan dahulu. Bukankan itu lebih mulia, menyuarakan keinginan dan kebersediaan untuk mengikuti sunnah baginda Rasulullah s.a.w.?
Cuma biarlah caranya sesuai dengan cara masyarakat kita. Jika seorang wanita itu telah mempunyai calon suami yang baik dan soleh, suarakan-lah kepada ibu bapa supaya mereka dapat menghubungi pihak keluarga lelaki tersebut. Biar orang tua yang menguruskan, kita cuma mencadangkan. Kalau kedua-dua pihak setuju, alhamdulillah. Maka pihak lelaki boleh masuk meminang.
Indahnya Cara Islam
Lihat, betapa indahnya Islam mengaturkan perjalanan hidup penganutnya. Cukup teratur dan sitematik. Cara ini dapat mengelakkan daripada berlakunya maksiat dan perkara-perkara lain yang tidak diingini. Dalam masa yang sama, ia menuju kepada pembentukan keluarga bahagia yang diidamkan oleh semua manusia kerana itulah fitrah insani. Insya-Allah jika segalanya dilakukan dengan niat ikhlas kerana Allah dan bukan atas dasar nafsu dan keduniaan semata-mata, Allah akan mempermudah urusan itu.

Dulu aKu BEgini ^_^

Akal : Assalamualaikum, sahabat.
Hati : Waalaikumussalam...
Akal : Apa khabar iman anda?
Hati terdiam...
Akal bertanya sekali lagi.
Akal : Apa khabar iman anda?
Hati : Kurang sihat mungkin.
Akal : Mengapa?   
Hati : Aku merindui dia segenap jiwaku...
Akal : Dia yang mana, sahabatku?
Hati : Kedua dia. Dia yang hakiki, juga dia yang entah kemana akhirnya..
Akal : Tidak mengapa, Itukan fitrah manusia.
Hati : Tapi rinduku kepadanya kadangkala membuat jiwaku runsing. Fikiranku melayang terbang jauh ke angkasa. Kadangkala ketika beribadah juga aku teringat dia.
Akal : Cintamu padanya, juga cintamu padaNya, cinta padaNya kan yang lebih utama.
Hati : Tapi... Aku benar cinta dia. Aku benar rindu dia. Aku mencintainya kerana Allah. Kami saling menasihati kepada kebaikan. Aku mahu mengejar syurga bersamanya.
Akal : Apa makna cinta?       
Hati : Kasih dan sayang.
Akal : Bagiku cinta itu gila.
Hati : Mengapa pula?
Akal : Apabila kita mencintai seseorang, kita asyik teringatkan dia. Apa yang dikata jangan, sebaik mungkin kita elakkan. Apa yang diminta, seboleh mungkin kita usaha. Bila ada yang lain mendekati, bergelodak rasa cemburu. Apa kau rasa begitu?
Hati : Ya. Begitu yang aku rasa.
Akal : Apa kau tahu apa pula ibadah?
Hati : Orang kata ibadah itu taat dan patuh.
Akal : Ibadah itu juga adalah cinta.
Hati : Bagaimana dimaksudkan begitu?
Akal : Ibadah itu cinta. Berkasih-kasihan dengan Tuhan.
Hati terdiam lagi...
Hati : Jadi... Apa sebenarnya yang ingin kau sampaikan wahai akal?
Akal : Fikirkan, kalau kau benar mencintai dia kerana Allah, apa kau ada mengadu kepadaNya?
Hati : Aku puas sudah berdoa. Aku mendoakannya empat puluh kali setiap hari. Siang dan malam! Tegas hati..
Akal : Apa kau berdoa kepadaNya hanya kerana apabila kau terasa jauh dengannya? Apa kau hanya melipatgandakan ibadahmu ketika jiwamu rasa tak tenang?
Hati diam dan tertunduk...
Akal : Bagaimana boleh kau katakan cintamu kerana Allah. Sedangkan kau mengabaikan Dia ketika cintamu dengannya sedang indah bercahaya. Sabarlah wahai hati. Doamu mungkin tidak makbul sekelip mata. Barangkali Allah akan memakbulkannya di lain masa. Barangkali Allah ada hadiah yang lebih berharga untukmu!
Aliran sungai merah terasa semakin deras mengalir ke kepala...
Akal : Cinta kepada manusia yang gila seperti itu, hanya layak disandarkan kepada Allah. Allah menarik cintamu kerana Allah lebih mencintaimu. Allah merindui doa dan tangisan hambanya. Allah mahu kau kembali mengindahkan cintamu kepadaNya!
Hati mulai menangis... Sepi... Kesal...

Wednesday, December 22, 2010

. . . Apendicitis(radang appendik). . .


           Salam. . hehe, , ,arini ak nak tulis pasal apendicitis ataupom dalam malay nye. . .radang appendix. . .knpe nak tulis? sebabnye. . .Allah ciptakan appendix pd tubuh kita tanpa fungsi pd tubuh badan kita. . p kita still boleh mati if pnyakit ni makin teruk and tak drwat segera. . hebatkan kuase Allah. . .mguji hambanya dalam pelbagai cra. . .oklah. . .appendix terletak d ujung kolon(usus besar). . .tgok gmbar dbawah. . . 




Radang Appendik adalah berlaku apabila appedik menjadi bengkak dan bernanah. knape berlaku? haaa. . yang ak tau bile sisa-sisa makanan atau najis yang tersumbat di rongga dinding usus dan appendik. .so. . .appendik t tersumbat dan seng tok dpt jgkitan. . .n kawasan y tersumbt plus djagkiti kuman akan membengkak. . rase sakit selalunya d bahagian bawah kanan abdomen. .n simptom2 nye bgantung pde individu. . ade y muntah2,demam,hilang selera makan n sembelit. kesan y teruk ialah bile appendik pecah. . .huhu msti sakit an, ,so. .bile sile lah rujuk pd doktor if ade simptom2 awal. . if korg nak tau lebih lanjut ttg sakit ni. . pg kat link APPENDICITIS. . .aku hanya mmbrthu secare rgkas ttg pnykit ni. . so. . .jga lah ksihatan anda ok =). .salam 'sihat' dari aku ~


Tuesday, December 21, 2010

ovary oh ovaRy

                               salAm. . huhu. . .tjuk rni huhu pasal modul SSm ak. . .SSm ni self studied module, , ,y mane kne wat scre indvdu.. tugasan tok sem2 ni adalah bina modul organ atau papelah y tdapat lam badn mnusia. . .huhu. . .ble prof da kate after 15min u'all come and show me ur organ tat u wanna do n wud b not same organ among u. .write it on a4 paper. . huhu. . pe lg ak da gabra da, , ,nak wat organ pe? mule2 ak fikir nak wat modul gigi. . .p kawan ak kate da ade org pilih tajuk uh. . .alamakkkkkkkkk. . pe g dalam kbuntuan. .ak terus pilih ovulation d dalam ovary. . .takut gak if dreject oleh prof. . almaklu mlah, , ,dalam waktu tdkat ak mang gabra n ta leh nak fikir, , ,n alhamdulillH. .prof trma. .pe la jd an model ak an? same ke cm ni? ?
papepom tggu lah da siap t. . .t aku share eh. . .hehehe. . .doakan aku  =D




Monday, December 20, 2010

Gastroesophageal Reflux Disease(GERD) / Pedih Ulu Hati

          Assalamualaikum. . .Hari ni aku mulakan kuliah pertama dgn tajuk digestive system. . .ak plg suke topik ni an reproduction. . p. .bila da masuk U mesti lah sume bertambah rumit kan? takpe. . .ak akan berusaha semampu mungkin. . hari ni ak nak berkongsi an korg(if ade) tentg GERD atau pedih ulu hati. . korg pna lalui ke? ak stakat ni tak lg. . p mak ak slalu kne lg2 time makan maknan pdas. . GERD dalm medical term ialah keadaan apabila kandungan di dalam perut naik semula ke esofagus mlalui injap y lemah, , em, , spti korg sume tau , , perut kite ade kandungan asid y kuat, , HCL. .so, , bila kandungan dlm perut bpatah balik. . ape akan jd?jika asid d dlm perut tersentuh dengan lapisan esofagus, kemungkinan ia akan menyebabkan rasa seakan terbakar di dada atau tekak yang dipanggil pedih ulu hati atau senak. . skitkan? . . so . .bg sape2 y serg blaku mende ni. . .sile lah kurgkan tabiat baring selepas makan, , n makan makanan y boleh melemahkan esofagus sperti minuman bergas, coklat, kopi , tomato dan makanan berlemak. . hehe. . ak rujuk buku ni. . sbg panduan bersama. .nasihat aku jika mende ni berlanjutan sila la rujuk doktor segera sblum btambah truk . . k =) ni adela link ttg GERD   salam ~
*video uh lambat skit iklannye



Sunday, December 19, 2010

. . kaum hawa . .

**copy from FB =)



Seorang anak laki-laki
kecil bertanya kepada ibunya "Mengapa
ibu menangis?"

"Kerana aku seorang
wanita", kata sang ibu kepadanya.

"Aku tidak mengerti",
kata anak itu.

Ibunya hanya memeluknya
dan berkata, "Dan kau tak akan pernah
mengerti"

Kemudian anak laki-laki
itu bertanya kepada ayahnya, "Mengapa
ibu suka menangis tanpa alasan?"

"Semua wanita menangis
tanpa alasan", hanya itu yang dapat
dikatakan oleh ayahnya.

Anak laki-laki kecil itu
pun lalu tumbuh menjadi seorang
laki-laki dewasa, tetap ingin tahu
mengapa wanita menangis.

Akhirnya ia menghubungi
Tuhan, dan ia bertanya, "Tuhan, mengapa
wanita begitu mudah menangis?"

Allah berfirman:

"Ketika Aku menciptakan
seorang wanita, ia diharuskan untuk
menjadi seorang yang istimewa. Aku
membuat bahunya cukup kuat untuk
menopang dunia; namun, harus cukup
lembut untuk memberikan kenyamanan "

"Aku memberikannya
kekuatan dari dalam untuk mampu
melahirkan anak dan menerima penolakan
yang seringkali datang dari anak-anaknya "

"Aku memberinya
kekerasan untuk membuatnya tetap tegar
ketika orang-orang lain menyerah, dan
mengasuh keluarganya dengan penderitaan
dan kelelahan tanpa mengeluh "

"Aku memberinya kepekaan
untuk mencintai anak-anaknya dalam
setiap keadaan, bahkan ketika anaknya
bersikap sangat menyakiti hatinya "

"Aku memberinya kekuatan
untuk mendukung suaminya dalam
kegagalannya dan melengkapi dengan
tulang rusuk suaminya untuk melindungi
hatinya "

"Aku memberinya
kebijaksanaan untuk mengetahui bahwa
seorang suami yang baik takkan pernah
menyakiti isterinya, tetapi kadang
menguji kekuatannya dan ketetapan
hatinya untuk berada disisi suaminya
tanpa ragu"

"Dan akhirnya, Aku
memberinya air mata untuk dititiskan dan
ini adalah khusus miliknya untuk
digunakan bilapun ia perlukan."

"Kau tahu kecantikan
seorang wanita bukanlah dari pakaian
yang dikenakannya, susuk yang ia
tampilkan, atau bagaimana ia menyisir
rambutnya."

"Kecantikan seorang
wanita harus dilihat dari matanya,
kerana itulah pintu hatinya.. Tempat
dimana cinta itu ada."
ana muslim Image
-ina-

Wednesday, December 15, 2010

. . . cita dan cinta . . .

assalamualaikum =). . lame ta update nih. .tajuk ak hari ni ttg cita dan cinta aku. . hehe. .cita2 ak nak jd seorg pkar sakit puan y bjaya. . n ak harap ak mampu tok cpai ke thp tu. . ape ak ignkan ialh mnambahkan pakar prmpuan d dlm bdg tu. .cita2 ni ak byagkn sejak ak form 2 lag setlh dgr crta ustazah ak. . klahrn bayinye dsambut dr lelaki . .sejak tu azam ak tok mjd dr setrsnye seorg pakar mjd impian. . alhamdulillah. . dulu ak takut ak ta mampu mdpt tmpt d unvsiti tmptn dalam bdg y ak nak. .p ak bsyukur sgt paMu yaAllah. . ak dberi pluang ke UMS tok bdg y ak ignkan. . moga ak mampu hgga ke impian ak. .amin . n pasal cinta. .alhamdulillah kkluarga ak n kawan baik ak .sentiase dsisi. cukuplah cinta itu. .dan plg pentg cinta pd DIA y ESA. n pd diri ak jga. .cinta pd kaum adam , hehe sedg mngu prince dtg naik kude putih lg. hahah. . .cnta monyet ak mang byk. .p cinta y sampai nikah2 ni ak ta pna rse. . harap jodoh ak y Allah je y tahu siapa kelak sehat, , hahahah, , hey MR Right. . haha, ,ko jgn nakal2. hahah. .cne ah t aku jmpe ko. .n sapelah ko an (^_^)     *berangan






p/s : setiap org ade cita n cinta tersndiri. .pe y pntg jd diri sendiri =)





Thursday, December 9, 2010

cheF zarinA



           Salam . .hey hey hey btemu ag kite d blog aku. . heheh lame ta menaip da nie. .malas lak nak menaip. almaklumlah frust ta dapat tgok cter rapunzel .pe tajuk nak taip niiiiii =) 
daging black pepper



heheh. . nampak sedap ke kwan2??hobi ak mgikut mood ialah memasak. . n  ini kali kedua ak masak lauk ni. . sebab ak takut ta mjadi if  tlebey konfiden memsak . .alhamdulillah . . heheh lauk kali ni mdpat pujian ida. .abah ak , mak n nenek sedara aku . .hahahahaha (gelak bangga sat). .ehem. . sampai kene masak 2kali rni. .licin beb. . n esok ak bakal mjd chef lg . .nak wat bergedel an sup sayur. .ida ckp " stakat ni bergedel y ko wat plg sedap pna ak rase" hehe bile adik sendr y cerewet da puji. .ak jd bangga sat. ta sabar rasenye nak masak sok. .luse ak p jom heboh an ida n mak aku. . ag lah berbunge prasaan ak nak masak mgenangkan dpat pluang  tgok adam af. .n ahad ni jamuan makan2 drumah atukku d wangsa maju akan diadakan. .ta sabar nak berkumpul an sanak saudra. . hehe lari topik lak. . papepun, , hati aku berbunga bila family ak memuji masakanku. .ak  nak jadi perempuan y berilmu dgn ilmiah dan ta abaikan keje2 dapur. . jmpe ag. . .salam . .xD

Saturday, December 4, 2010

hang OUT with THEM (=

     assalamualaikum . .letih dot rini. awat? aku n kwan2 bekas 5m bersiar siar ke time square rini. . .best sgt. .kwan2 aku tetap sama and tak brubah. .aku ke tS pergi membeli kasut n purse. . tQ mira hehe sebab crikan kasut y lawa uh. .like it damn much. . .tgok2 kat indoor game uh cam best je. .ami kate t aku cuti lg, boleh pg. . heheh ta sabar nak men roller coaster. . ta pat g genting kat tS pum jd lah. .an an an =) rapunzel pom ak ta pat tgok p tape rabu dpan, , kmi terjah tS lg. . hehehe movie time !! yeaaaa, . . pas jaln2 td. . dorg ajak men bowling. . ish segan ah. . tamau. . .ak,ecah n rai mjdi pemerhati je. . tape ah kan? mira jd juara bowling beb. . hehe mula2 cm ta tjk taring, ,da last2. . perghhh , , winner of the day ott.  . ami lak, , hahahaha asyik masuk longkang je.




video


seronok keluar an kawan2 . . p kaki ni letih n ta larat dah. .nak menjelajah pavi. . . . kawan2. . thanks 4 the day =D

Friday, December 3, 2010

CiCi c kekasih hatI

me with my cici




hey kamuh. . .aku gmbira bsama kau cici. . .sentiase d sisi aku. . ak janji kasih kita akan kekal selalu. . janji eh jgn wat hal. .syg ko lebih cici.. . hape? cici? hehehe. . .cici ialah pinky lappy yg aku cri slama ini. . ..moga membantu ak pada mse2 akan dtg, jgn nakal2 easyg dy. 
 cici. .  =)
















\


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...