Sunday, January 16, 2011

SPU family day

Assalamualaikum. .  hehe. .  tajuk aku kali ni ialah kali ini ialah tentang family day sPU y dhadiri ole plaja perubatan tahun 1 &2 dan juga nursing tahun 2..sekolah perubatan (SPU) tlah mgadakan hari keluarga d adventure park d papar. . dari pagi sampai lah ke petang. . .memang letih beb campur an enjoyyyyyyy glew !!!. kat situ an ade org y tunggang kuda..smart kot. .bukan orgnye tapi kuda lahhhh =) awal2 ag kitorg da kene wat senamrobik beb. . pastu makan, ,then, , aku dtampatkan dalam group 7. . mcm2 game y ade seprti boling kelapa,bina sphygmomanometer n mcm2 ag ah. . da la tepi pantai. . .makk aiii main game tgah2 panas, ,aku y da sediA  gelap ni bertambah gelap la nampaknye. . ngaaaaaaa   =X. .p xpe asalkan aku enjoy suda an an an ?. .aku n kawan2 aku ni sempat g mandi mcm tak pnah jumpe air kat pantai . .p air nye sgt masin. .so lau tmasuk lam mate uh atau tertlan, ,hahaha nasib ah an? time pling best ialahh. . . . . .jeng jeng jeng. . TARIK taLI. . pmainan ni ak ta pna main, ,bile ak main , ,hehehe agak sakit ye jari jmari dan juga badan. .1st year kalah la. .alaaaa,,,,kitorg saje bg chance kat senior menang . .dorg kan da nak pg Sandakan nanti, ,hahaha tape. .mals je nak tjuk khbatan menarik tali. .dalam menempuh kekalahan itu..sekrg y aku lalui ialah muka y ‘tbakar’, kaki n pinggang sakit. .n jari2 yg sakit. .hehehe konklusinya memag seronok.,pssssstttt group7 aku dapat num last dalam game. . hahahah. Seronok sgt hari ituuuuuuu. . kami bagaikan KELUARGA  y besar y satu hari nanti akan berbakti pade msyrkat. . insyaALLAH =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...