Tuesday, May 17, 2011

M . A . L . A. S ! !

ASSALAMUALAIKUM kamu kamu kamu n kamu. .

Hee, ,hari ni hari kemalasn sedunia bg kawan2 aku dan aku dmana kami ni MALAS untuk pgi makan walaupun LAPAR. .sedeyhh wehh. .kat UMS ni tggal bape kerat je kat HOSTEL aku. .balik2 muke dia. .muka kau. .n muka aku. .hm nak tggu supplementary exam lambat ag. .adoiii. . aktiviti kebosanan kami hari ni ialah
1ST >>>> bgun lambat n lapaaaa
2ND >>>> main conteng2 guna inai(mak aku bagi ) n lapaaa
3RD >>>> tgok citer korea n lapaa
4TH >>>> tidooooooo(feberet) n lapaa
5TH >>>> masak bubur( tu pun amik kak each punye .thanks )
6TH >>>> sambung korea n kenyang.

Kalau korang nak tau. . .aku tak makan dr pagi tddd..sebab malas nak turun kafe. .takut makann da tade sebab?? Ramai da balik?? Sebab ak ta balik?? Heee tanye personally la k..malu den nak kabo. .n aku mnjamahhhhhh buburrr akhirnya tepat kul 7.49pm. sedey bab bubur KOSONG. T_________T makan pun an serunding (kawan aku pnyeee) sedih. .MAKKKKK anakmu ini mau pulang. . if sebulan lagi aku disini. .mau aku nangis ta renti2.

MORAL disini >>>>>   JGN malas n JGN amik supplement . . T___________T

ni la bubur M A L A S    T___T

6 comments:

cucu umie said...

untung masih ad makanan..kuikui

inaISme said...

hee tu lah ayie. ngee..tatau nape malassssssss sgt rnii.kawn2 pom

Syahir Ramli said...

jgn mlas2....nnt merane bdn.. =P

AmiHamizah91 said...

serunding . sedapp

Onez Makio said...

haha...aku pnah ase sem 1 dulu,,member2 kelas sume balek..tggal ak sorg 3 ari bersendirian...terperok kt bilik..lau rajin p kafe beli nasi bgkus..lau x makan megi..haha..standard r zarina idop nih..huhu~~

inaISme said...

:P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...