Sunday, March 10, 2013

once upon a time..


Assalamualaikum. Hi hi. Hehe

Alhamdulillah aku baru je TAMAT professional one exam . penting bagi budak2 baru blaja macm aku y bcita-cita nak jd doctor one day. Hee. Exam y mgambil masa 4 hari sangatttttttttttttttttttt letih n stress. Mane x nya kene recall n re-study about anatomy, biochem, physio, bla bla bla sejak dari first year lgg.Aku da smpai stress level ‘adaptation’. Btw, result keluar hari jumaat n Alhamdulillah yaAllah. . Kau berikan aku kesempatan tuk merasa manisnya LULUS dalam exam y sangat sangat penting bg kami. SYABAS to all my frenz. Ho ho im a 4th year wannabe on this coming MAY. Harap semuaaaa kembali dgn semangat berkobar kobar. 2 yearss to gooooo. Now aku d KOLUMPOO. Sesape nak dating ke nak ajak culik kucing reroger den. Heee, sekiannnnnnnn..
see u olz next 2 month


PS: Sape nak beli collagen aka rumpai laut sesila la tinggalkan pesanan.
DO PRAY FOR SABAH

3 comments:

Karya Maya said...

semoga jadi doctor one day....:D

http://assnzone92.blogspot.com/

Unknown said...

Perasaan best bila jadi student ni bila tahu ygkita lulus exam.

Holiday gila-gila la ni ye.

sitizarina said...

rham >> yup :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...